Wednesday, September 15, 2010

rase berhabuk, rase terpanggil

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

venue: PapaRich De Garden, Ipoh


long time no see fellas! hoh, sudah lama ku tinggalkan dunia blogging yang aku rasakan hangat-hangat tahi ayam. kahkah. nak tau sebab ape? sebenarnya aku kangen untuk meng-edit background gempak2, templates yg stylo-mylo, tapi nggak tau mau letak,hias di mana. basic tu ade cuma kerajinan aku tuh sebesar zarah di ujung kaki... eceyyy ;P nati la, aku malas mau update sebenarnya memandangkan internet wifi di kampus cam siput, actually kalah siput! punya la lembab ya rabbi. bayar mahal2 tapi servis cam hampeh, bla bla bla..... -_____-, oh ya blog, I'm no longer in shah alam ya, I'm now at Bestari Jaya, or known as Batang Berjuntai, so here I am ;(
bape bulan yang aku skip berbelog, macam2 cite ade dalam ram kepala ni, cuma tak tertulis dan tak terluah di sini. skang ni sudah bulan Syawal. Raya sudah bah! kejap je kan? hari ni dah raya ke-6, aku masih lagi di ipoh, cuti seminggu la katekan, padahal...jumaat ni ade kelas! kahkah, otai mari ,malas nak balik ke hutan tuh dulu...I'm heartless! ;D (bangga)

oh sayangku blog, i nak ngadu kat you ni, i rase makin lama i rase i bosan, i give up, i nak marah dan macam2 lagi. i tak tau nape.
i kecik ati ngan someone, i geram ngan someone, i rase nak tampar ngan someone, you nak tau sape? ....................................
........
....
...
...
hamba Allah, that use to be my own sibling! damn you, sampai ati :(
untuk pertama kali kau buat perangai tak molek yang aku ase kau paling celaka la punya pangai.
kau sanggup tak balik, guris ati mak + abah, makan ati dalam2 ngan kau dek pangai kau yang cam kebudak-budakan tuh. aku rase anak kau yang darjah 2 tu pon tau erti SIVIK! aku caye, kau tak reti lagi sebut SIVIK sebab kau tak praktikkan kan? bodoh punya darah daging. emo tak tentu pasal. aku dah lama simpan geram, dendam ngan kau. dah jadi bapak pon pangai cam haram. aku tak tau la dalam hati kau ade ape. dengan kawan2 kau sanggup ngadap eh? balik la, jangan sampai kau tak sempat jumpa abah yang sedang sakit-sakit. bukan aku mintak abah pergi dengan cepat, tapi...who knows . . . jangan kau berlutut ngan mak mintak ampun mintak maaf sebab nangis air mata berdarah sekalipon dah terlmbat! bak kate orang, better never than late! kalau aku post entry aku ni kat facebook, kalau kau terbaca, terasa ngan aku...bagus la...mungkin ni boley buatkan rasekan cili yang sememangnya pedas sampai mata kau pon berair! puas hati aku. sampai hati kau, mmg sampai hati kau pon!

cukup la aku dapat maki kau kat sini. ni pon dah lega ya rabbi. dah lama bertahan.
its oke, karma do exist! tuhan akan balas perbuatan kau~


ouhhhh sunyi! ingat nak pegi beraya, tggu la petang sikit ye dak? hikhik
kayap aku still menunjukkan taringnya. rase ngilu pipi aku, dahi aku, mata aku. dah banyak scar berbekas kat muka aku ni, jenuh nak berubat. sampai RM400 duit aku melayang sebab ubat. tapelah, janji baik. tapi...jenuh nak berpantang! adoiii, tak guna beraya umah orang kalau tak dapat makan ape yg terhidang! bak kate mak, kau nak baik cepat, sabar la sikit! .. ye mak, baik! huhu. demi kau kayap, aku turuti jua, hehe ;))
muka aku dah macam joker! ya ampun, joker pon hensem sikit dari aku, wah! :0
ok la belog, i have to go. kalau aku rajin aku update lagi ye? picture raya dengan kawan aku akan upload later. i have to take my medication. have to concentrate, blueksss! ;P


daa . . .

No comments:

Post a Comment