Tuesday, December 29, 2009

Jangan risau .. Ana masih wujud ..

assalamualaikum dan salam sejahtera.

ye,berkenaan tajuk utama kali ni..saya mengaku saya dah lama meninggalkan blog yang berhabuk lagi berdebu ini untuk beberapa bulan..haish sibuk tak terkata dan juga masalah internet yang sangat annoying~ (alasan kukuh bukan?) haha (-_-,)

banyak perkara berlaku...mungkin tak tercerita aku di forum ini..haih
yang penting..tahun baru bakal menjelma...serta keputusan exam aku yang boleh dikatakan macam TAHI .. haha agak kasar kedengaran,tapi itu lah hakikat! Ana,Ana...mane pegi identiti kau??mane pegi semangat waja kau? (waja la sangat..) mane pegi sifat happy go-lucky kau?? MANE...MANE??

............


hmmm....orang kata, nak cari sahabat yang sejati itu payah sekali..bukan setakat sejati, malah SETIA!
baru teringat sahabat saya yang kecik molek, Wan Nooraini Wan Yahya...adoi..aku rindu kau la kecik!!dah la waktu konvo kau tak datang,aduiii....nasib baik next week nya kau turun jua Shah Alam...dapat yOng tau Fuu free lagi...TQ lalink~~ (^^)
aku harap kau jumpa link blog aku ni...kau baca sebutir demi sebutir k? khas untuk dikau...hahahaha (jangan bangga sangat,nati sua kau koyak!) :P
ok next bebelan..aku bersyukur kakanda aku pulang dengan selamat dari Mekah! ohh..pejam celik pejam celik, dah cukup 40 hari...kejapnya...baru aku rase dia pergi ni dah pulang semula...amin. kesihatan dia ngan suaminya sehat..hepi hepi!! yeaaayyy~ moga-moga segala doa yang dikirimkan moga dapat keberkatan dari-Nya serta termakbul segala niat serta doa keluargaku termakbul agar yang "seorang" itu berubah la hamba Allah! huhu

ini hanya mukadimah..lari hari aku tambah (^^)




No comments:

Post a Comment