Thursday, December 31, 2009

sayonara 2009!

reunion bersama rakan-rakan ;)

new life as a bachelor student ... payah oo!


Lee <3

Diploma Industrial Biotechnology

teman-teman praktikal, venue: PUO

Lee's Convocation

Practical Training , VRI Ipoh

mungkin sekarang ni jam menunjukkan pukul 1145pm..another 15 minutes to go...selepas tu,masok sudah tahun baru! kejap nye mase berlalu..tadi sembang-sembang gedik dan YM bersama rakan tersayang azimah, kononnya nak kua sok...tapi pkirkan...haa bukan esok tapi tahun depan! (bukan ke sama ana?adoii) :P tape tape, itu bukan isu, yang menjadi isu, tahun 2009 kian melabuh tirainya, mase dan detik saat dan minit aku berlalu dengan pantas sepantas Pos Laju..haha. orang kata MASA itu EMAS, yaa memang EMAS sebab ia terlalu berharga. Berharga sampai kita xdapat nak patah belakang balik dan ulang balik perkara yang sama. kecuali la kite di lokasi filem-filem fiksyen yang melibatkan mase belakang. heh sudah sudah...kekerepekan sudah! (^^) wahai belog, maaf la...mama mu malas mau jaga kau, mama mu tiada masa untuk update belog selalu...kerana selalu ketandusan ayat yang mahu disampaikan di forum! (alasan lagi). tapi yang penting. mama mu ini memilih tarikh yang sangat cantik untuk buat catatan. best kan, kan, kan? hari ini dalam sejarah. itu la hakikatnya. 1 hari pon boleh jadi sejarah. 1 hari juga macam2 perkara boleh berlaku. sekelip mata. 1 hari juga boleh buat kita penasaran. 1 hari juga boleh buat kita menangis sehari suntuk. dan 1 hari juga boleh buat kita down sedown-down nya macam lagu Jay Sean -__-"

ape tindakan kite dan ape kite buat bile kesemua kenangan kite sepanjang tahu 2009 ini terpahat dalam memori kite dan tak mungkin akan dapat semula kenangan itu? tentu sedih bukan? awal januari ..permulaan hidup aku dan terbuka nya minda dengan dunia pekerjaan. indah sekali selama 5bulan setengah di VRI Ipoh. I really missed that moment. ;( sambutan birthday serta lepak sesama orang yang tersayang~ ehemmm2! ;P ohh rindu!! gosip VRI,Taiping Trip,Lost World of Tambun, ulang tahun bersama pokcik,trip to Chepor, farewell party VRI, konvokesyen Lee yang sangat aku dambakan untuk masuk ke PUO, ade misi yang perlu diselesaikan haha. abg alan's wedding. perkahwinan Nadiatul Nur. beb, kau paling terawal kahwin di kalangan kawan2 aku.hehe.moga kekal ke anak cucu.maaf tak dapat hadir kenduri kau. julung-julung kalinya. both of you. cepat-cepat timang ramai anak. ;P New life as a bachelor student at Shah Alam. Lonely ranger tanpa kawan seperjuangan susah senang, Ani. Saat-saat down aku sepanjang 1 sem dan juga berhadapan dengan masalah-masalah yang tak diduga dalam kluarga. keluar bersama kawan-kawan lama. HoHo thats a lot...sungguh tak tertulis di sini. Memory konvokesyen yang xdapat aku lupakan. 1st time I've ever had. Dulu tengok orang lain konvo, sekarang diri sendiri pulak. best. sangat best. jumpa kawan2 lama dan juga kekasih hati datang turut serta memberi sokongan. Thanks b,ilysm. adilkan? saya datang konvo awak, awak pon datang konvo saya! ngeeeeee
cuma satu sahaja. ayahanda tidak hadir masa tuh...abah...saya butuh kehadiranmu ;(
kenangan...sangat kejap....2009, Selamat Tinggal . saya harap awak ingat saya. Maafkan saya jika saya xmenjadi insan yang berguna dan bernilai pada tahun kamu. 2010, u're very welcoming. please darling, please treat me nicely. please make my day happier and calm. ya...pasti...insyallah. putihkan hati sucikan hati. tade touching tade sentap. tade menangis tade merajuk. tade emosional tade kejauhan. semoga kau membuka buku baru Anna. you can Ana, you can live without 'them'. -__- serba sedikit aku upload juga la gmba2 simpanan aku sepanjang kenangan 2009 ... layan~



No comments:

Post a Comment